الجمعة، ٦ يوليو ٢٠٠٧

بتتكلم براحتك

بتتكلم براحتك
دى الاغنية اللى انتو سامعيناها دلوقتى
اغنية جديدة
كلماتى
لحن احمد محيى
توزيع مدحت خميس
غناء المطربة التونسية : هادية

هناك ٦ تعليقات:

Foxology يقول...

عادل باشا

سكت سكت وفجأة قلت بتتكلم براحتك .. وبعدين معاك ؟؟ متغبش كدة عننا يا صاحبى

رأيى ف الأغنية انها أولا هادية زى اسم المطربة اللى بتغنيها واللى بتوقع انها ان شاء الله هيكون ليها مستقبل كويس وده رأيى الشخصى

ثانيا بأة ايه كمية التهزيق الى مستخبى جوة كلامك ده ؟؟ شكلك كاتبها مخصوص فى حد انت منفسن منه :)

وحشتنى يا عادل والله ونفسى اشوفك وانا مبسوط عشان سمعتلك حاجة ده غير ان باين كدة انى اول واحد يسيب كومنت

سلام يا صاحبى

Halawa يقول...

بالتوفيق ياملك

غير معرف يقول...

بص يا عادل انا اكتشفت مدونتك بالصدفه
بجد
انت شاعر رائع
انت بتجيب الكلام ده منين؟

بص انا ليا راجعه ورجعات كتير

بس انا حبيت اهنيك بجد

ربنا يحميك

تحياتى

خيرالدين يقول...

جميله يا باشا

hesterua يقول...

ع البركة يا شاعر

كلامك جميل بس عندك احسن بكتيييييييييييير ولازم تصمم عليه

مبروك

عادل سلامة يقول...

ياعم فوكس يا باشمهندز
شكرا يا صاحبى


حلاوة .. انت اللى ملك يا ملك

شيماءالجيزى .. شكرا يا جميل ومستنى رجعتك

احنا .. انت اللى باشا
هيستريا .. ماتقلقش يا جميل .. انا مصمم جدا