السبت، ١٦ ديسمبر ٢٠٠٦

مع السلامة يا عمو غريب


البقاء لله

غريب محمود تعيشوا انتو

مشى وساب كام ابتسامة من القلب وساب كمان ابنه الممثل الجميل محمود غريب

مش عارف اقولكم انا زعلان قد ايه

ومش عارف اكتب حاجة عن الراجل الجميل ده .. لا على المستوى الفنى ولا حتى الانسانى .. لانه فعلا .. أجمل من أى كلام

هناك ٩ تعليقات:

nour يقول...

الله يرحمة و لا جابوا سيرة فى الجرايد و التليفزيون..مهو فى ناس كده محدش يتكلم عنها و ناس تانية العالم يتقلب عليها حتى فى الموت فى ناس..وناس؟؟؟

Ahmed Alaidy | أحمد العايدي يقول...

الله يرحمه ويجعل مأواه الجنة
ويرزق أهله الصبر والسلوان
كان فنان جميل بيسحب الضحكة منك متعرفش ازاي رجعت تضحك من قلبك بجد

متغيرة شوية يقول...

الراجل ده كان دمه خيف قوي..
العيلة عندنا كلها بتحبه..
كان بيعمل اعلانات بتاعة محو الامية لذيذة جدا..
ودوره ( حفار القبور ) في هاملت كان أكتر من رائع

الله يرحمه

Omar Mostafa يقول...

إنا لله وإنا إليه راجعون.. اللهم أحسن ختامنا جميعاً وارحم موتى المسلمين

أحمــــــــدبــــــــــلال يقول...

البقـــــــــــــاء لله

غير معرف يقول...

البيقية ف حياتك يا استاذ عادل
حصل امتى ده ؟
لا حول ولا قوة الا بالله
انا لله وانا اليه راجعون
والله الراجل ده كنت بحبه جدا
ده مش مجرد واحد شكله بيضحّك او دمه خفيف وبس
ده فنان جامد جدا وعنده حضور مش طبيعى

الله يرحمه

احمد على

غير معرف يقول...

والله زعلتنى جدا
البقاء لله

صحيح؟ هو محمود ابنه طلع فى افلام ايه او مسلسلات ايه؟
وهل نفس الشكل واللا حاجة تانية

مروة محمود

باسم شرف يقول...

الله يرحمه
من الناس اللي كنت بشوفها تضحكني من مناطق غريبة في الافيه

هي كده الحياة ياعم غريب اقصد ياعم عادل ..

دبابيس يقول...

البقاء لله يا عم عادل عم غريب كان
حبيبنا كلنا وربنا يصبر اهله ويا رب ارحمنا وارحم موتانا